SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

29/09/2023

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament de la Torre de Fontaubella, subvencions per la Transició energètica i Acció climàtica. Convocatòria 2022.

Incloses a la Línia 1 – Prevenció d’Incendis, amb un import concedit de 14.670,57 euros, es troben les actuacions següents: “Neteja de franges al Camí de Fontaubelles” i “Reducció de combustible forest municipal de l'avenc”.

Incloses a la Línia 2 – PAESC, amb un import concedit de 33.720,33 euros, es troben incloses les actuacions següents: “Millores a l’enllumenat exterior existent” i “Instal·lacions d’energies renovables. Plaques solars a l’edifici de l’ajuntament”.

Incloses a la Línia 4 – Residus, amb un import concedit de 3.142,37 euros, es troben incloses les següents actuacions: “Adquisició de cubells per la FORM i bosses compostables”, “tríptics informatius de sensibilització per fomentar la recollida selectiva” i “Retirada de la planta de transferència municipal de plaques d’amiant”.

Aquestes actuacions compten amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona